Thursday, January 16, 2014

SAMA-SAMA MENEROKA PELUANG PERNIAGAAN



Salam sayang semuanya..!
Setiap kali post entry mesti post gambar dan pasal mekap. Kita stop kejap and now, lets we talk about awareness.
Kalau kita perasan, zaman sekarang semuanya pasal duit. Kerajaan pun dah umumkan pelbagai jenis kenaikan kos yg menyebabkan kos sara hidup kita semakin melambung tinggi. Minyak, tol, bahan mentah, bil semuanya naik tapi malangnya gaji kita yang tak naik2.
Dengan keadaan ekonomi sekarang, itu sbb saya beralih ke dunia perniagaan walaupun perniagaan saya sekadar kecil2an. Saya bukan memperkecilkan orang yang makan gaji cuma saya ingin menikmati kehidupan saya dengan berniaga kerana saya boleh tentukan sendiri masa bekerja saya, masa bersama keluarga dan pendapatan yg bakal saya perolehi.
Tidak semestinya orang yang makan gaji tu tak boleh berniaga. Peluang tu banyak, terpulang pada diri sendiri untuk merebut peluang atau biarkan sahaja peluang tu pergi. Bercakap pasal peluang, apa yang saya ingin kongsikan adalah peluang menjana pendapatan sampingan dengan cara yang mudah.
Sebelum itu, kita perlu tahu ciri-ciri peluang menjana pendapatan sampingan ini adalah:
  • Tidak memerlukan modal yang besar. (yelaa...kita kan nak tambah pendapatan sampingan, kalau modal yang beratus beribu tu mmg takkk laa....)
  • Tidak mengganggu waktu bekerja dan boleh dibuat secara santai..
  • Boleh melakukan aktiviti promosi secara online. (kita aplikasikan kemudahan canggih zaman skrg)
  • Produk yang mudah dijual dan menjadi keperluan orang ramai
  • Memang telah terbukti ada yang telah berjaya dengan peluang penjanaan pendapatan tersebut
  • Kita akan dibimbing oleh mereka yang telah berjaya dalam perniagaan tersebut.
  • Potensi pendapatan sampingan yang mampu kita jana sekurang-kurangnya RM500-RM1000 (jumlah tu pun dah cukup buat kita rasa bersyukur...kan?)
Kalau anda tanya, mmg ada ke cara menjana pendapatan dengan ciri-ciri ni td?
Jawapan saya.., YA, mmg ada iaitu program WOW! Tune Talk Tone Excel. Peluang menambah pendapatan disamping gaji bulanan kerja makan gaji anda atau disamping anda berniaga mahupun sedang belajar. Dalam erti kata lain, inilah "Sumber Gaji Kedua" anda.

Sedikit penerangan ringkas:
  • Program ini sebenarnya mudah sahaja untuk anda faham. Just beli kad pra-bayar (prepaid) Tune Talk Tone Excel, aktifkan dan gunakannya. Setelah habis kredit, anda boleh topup macam biasa.
  • Tetapi, uniknya berbanding penyedia Telco lain, setiapkali anda topup anda akan dibayar komisyen dalam bentuk peratus tertentu.
  • Malah, jika anda menjual simkad Tune Talk Tone Excel ini kepada ahli keluarga, rakan-rakan anda yang lain, mereka ini akan didaftarkan dibawah anda. Dan setiapkali mereka topup, anda akan dibayar komisyen selama mana mereka menggunakan prepaid Tune Talk Tone Excel ini.
  9 Kelebihan “Ajaib” Kad Prepaid WOW Tune Talk Tone Excel Yang Tidak Terdapat Pada Mana-Mana Kad Topup Lain Sehinggakan Anda Boleh Jadikan Handphone Sebagai Sumber Pendapatan Tambahan Anda!
  1. Dapat FREE kredit untuk buat panggilan atau SMS pada waktu-waktu tertentu.
  2. Anda akan dilindungi dengan Polisi Insurans Kemalangan RM100,000 PERCUMA
  3. Peluang menaiki kapal terbang Air Asia secara PERCUMA
  4. No telefon anda yang sedia ada boleh dikekalkan
  5. Boleh topup sendiri dimana-mana sahaja seperti kad-kad topup yang lain
  6. Berpeluang memenangi cabutan bertuah bernilai RM200 setiap bulan
  7. Mendapat komisyen setiapkali anda topup
  8. Anda diberi tools pemasaran online secara PERCUMA
  9. Cara cepat untuk menjana komisyen dan untung 
Info Tentang Kad Pra-Bayar (Prepaid) WOW Tune Talk Tone Excel Ini Yang WAJIB Anda Tahu
  • Harga sekeping simkad adalah RM80 (didalamnya terdapat kredit RM30)
  • Plan talian yang digunakan adalah plan Tune Talk. (Dimiliki oleh Tune Group dan juga Celcom)
  • Kadar panggilan seminit adalah 32 sen dan setiap SMS ialah 13 sen serta surfing Internet adalah 10 sen/MB. Ini adalah kadar rata tetap untuk ke semua rangkaian pra-bayar yang lain.
  • Untuk melayakkan anda mendapat komisyen, anda cuma perlu topup telefon anda minimum RM30 sahaja setiap bulan
2 Jenis Komisyen Yang Bakal Anda Perolehi:
  1.  Fast Track Bonus - Setiap seorang yang anda sendiri taja, anda akan diberikan bonus RM20 dan anda boleh taja seberapa ramai yang anda suka, tiada limit.  
  2. Komisyen Topup - Setiap orang yang anda taja sendiri, dipanggil Level-1, dan sesiapa yang ditaja oleh Level-1 dipanggil Level-2 dan begitulah seterusnya. Tone Excel membayar komisyen setiap kali mereka topup sehingga Level-3 dan setiap level adalah infinity.
Untuk lebih faham dengan jelas tentang jenis pendapatan kedua anda bagi program ini (Komisyen Tetap), berikut adalah gambarjah yang menunjukkan Level dan jumlah komisyen yang akan diberikan kepada anda setiap kali mereka topup.
 
Komisyen yang akan dibayar ke dalam akaun bank anda adalah:
  • Level-1 sebanyak 6% 
  • Level-2 sebanyak 3% 
  • Level-3 sebanyak 11% 
Kini saya amat yakin sekali, tentunya anda sudah mula ‘buka mata’ akan potensi besar peluang perniagaan ini dan anda akan cuba merebut peluang ini sebaik-baiknya. Bertindaklah sekarang dengan menghubungi saya untuk mengetahui program ini dengan lebih lanjut.
Agent Tune Talk Tone Excel,
Shafiza Othman
idp 228256
HP : 0192112852
"Orang yang berjaya tidak akan mensia-siakan peluang yang ada dan KUNCI KEJAYAAN seseorang adalah dengan usaha dan kerajinan" 
 

No comments: